2 days I thinking of you stranger ♥



Heyyo *waving* okay akuu tahu akuu dah lame tak Update , haha sebab  sibuk ngn first blog sorry . Okay harii nii nak update tentang seorang mamat nii hee .K, pada mule akuu tak kenal siapa mamat tuu ? well stranger for me . But he kinda cute , urghh stop it Tasha you in love with somebody . Act , akuu tak tahu kenapa akuu terfikir pasal dia ? . Tapii dia yang buat akuu terfikir pasal dia haih :(

Watlek , laa kalau akuu ad jatuh hatii dengan dia ? Yang pasti aku tak faham dengan isi hati akuu . Akuuu suka kat crush aku tapi ... aku terasa akuu semakin kurang aku suka kat dia mungkin disebabkan akuu terlalu lame dia jumpe dengan dia . Tapi apepun , aku tetap percaya yg akuu ad hatii kat crush akuuuu. // sweet tak akuuu haha //

Semalam , hujan lebat berape harii dah hujan lebat ? dah 2 harii rasenyeeeee . I miss my crush a lot , and my BFF's . I 'am so lonely ? do you guys don know me ? huh ? btw , I don have a crush on that stranger . Nak kata , lakii suka kepada luaran je aite ? hati perempuan begitu berharga darii lelaki tahu ? Akuu harap bulan December , I be happy that I imagine HEEE :D

Wei wei ! akuu sekrang active kat twitter heeeee , kecohh je akuu nii link akuuu https://twitter.com/#!/natashalieza  tekan je .  Follow me kay ? I follow back don worry  . K  , semalam akuu dapat num BFF's lame akuu semasa sch rendah . Aduiii , akuu teringin nak peluk dia . Tapi dia tak ad kiteorang sekadar chat kat IM je hihi . Akuu luahkan semua kat dia , dia besttt ! akuu takkan kawan mcm tuu  seumur hidup akuu .Well dia kawan yang baik ver the best . :)